Igazgatási referenst keres a Gyermekvédelmi Iroda

Igazgatási referenst keres a Gyermekvédelmi Iroda

2024-04-12 10:34:35
Szerző: Hajdúdorogi Főegyházmegye
Debrecen
A munkavállaló többek között kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során.

A Hajdúdorogi Metropolitai Egyház pályázatot hirdet Gyermekvédelmi Fenntartói Irodája munkatársaként alkalmazott Igazgatási (Jogi) referens munkakör betöltésére. 

Időtartama: 1 év határozott idejű munkaviszony, melynek lejártát követően lehetőség van a határozatlan idejű foglalkoztatásra

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős foglalkoztatás

Munkavégzés helye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 9.

Munkakörbe tartozó feladatok:              

  • Kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során
  • A szolgáltatói nyilvántartásba vételi, változás bejelentési eljárások során eljár a fenntartó képviseletében.
  • Intézmények feladatvégzése során felmerülő jogi és/vagy szakmai kérdésekben állásfoglalást készít.
  • Új szolgáltatási elemek tervezése, kialakítása során részt vesz az előkészítési, engedélyeztetési folyamatokban.
  • Közreműködik a fenntartói, intézményi szabályzatok készítésében, aktualizálásában. Ennek során folyamatosan figyelemmel kíséri a jogszabályi változásokat.
  • Fenntartói jóváhagyásra előkészíti az intézményi alapdokumentumokat.
  • Nyomon követi az intézmények működtetéséhez szükséges személyi feltételek alakulását.
  • Közreműködik a fenntartó által tervezett intézmény átalakítási, szervezési feladatok ellátásában.
  • Közreműködik a fenntartói ellenőrzésekben.
  • Közreműködik pályázatok lebonyolításában, rendezvények szervezésében.
  • Közreműködik adatgyűjtésekben, külső szervektől érkező megkeresések, adatszolgáltatások teljesítésében.
  • Kivizsgálja az intézményi ellátással összefüggésben érkező panaszokat, szükség esetén intézkedik a panaszt kiváltó okok megszüntetése iránt, és a megtett intézkedéséről tájékoztatást készít.
  • Figyelemmel kíséri a feladatának ellátásával kapcsolatos jogszabályváltozásokat, a szakszerű munkavégzéshez szükséges ismereteit folyamatosan frissíti.
  • Ellátja a gyermekbántalmazási esetekkel kapcsolatos fenntartói feladatokat.
  • Működteti a GYVR rendszert a fenntartó részéről. 
  • Szakmai kérdésekben segítséget nyújt a fenntartott intézmények részére. 
  • Gyermekjóléti alapellátásokkal összefüggésben ellátja a fenntartói feladatokat.
  • Házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatás vonatkozásában ellátja a fenntartói feladatokat.
  • Szerződések előkészítése során közreműködik.
  • A fenntartó által működtetett tanodák vonatkozásában adminisztrációs feladatok ellátása.
  • Ellátja továbbá mindazon szakmai feladatokat, melyek közvetlenül kapcsolódnak a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda feladatvégzéséhez (3 gyermekvédelmi intézmény és egy szociális intézmény fenntartói feladataihoz kapcsolódóan), és amellyel felettes vezetője megbízza.

Amit elvárunk/ Pályázati feltételek:  

  • Felsőfokú végzettség (jogász, vagy a szakterülethez kapcsolódó felsőfokú végzettség)
  • Büntetlen előélet
  • Lojalitás, megbízhatóság
  • Precíz munkavégzés
  • Önálló munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Szakmai igényesség
  • Rugalmasság
  • Mobilitás
  • Szövegszerkesztő, táblázatszerkesztő programok felhasználói szintű kezelése

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:           

  • lelkészi ajánlás
  • jogi, igazgatási területen szerzett tapasztalat • gyermekvédelmi/ szociális területen szerzett tapasztalat
  • jogász végzettség
  • felsőfokú szociális szakképzettség
  • ECDL bizonyítvány
  • B kategóriás jogosítvány

Amit nyújtani tudunk:           

  • Kellemes, barátságos munkahelyi környezet
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszú távú elhelyezkedési lehetőség
  • Modern, felszerelt iroda

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:         

  • Fényképes szakmai önéletrajz
  • Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • Lelkészi ajánlás
  • Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményezők, elbírálók megismerhetik, valamint a pályázó hozzájárulása a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. május 15.

A pályázat elbírálásának ideje: 2024. május 31.

Betölthetőségének időpontja: 2024. június 1.

Benyújtás módja: Postai úton a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda  (4025 Debrecen, Petőfi tér 8.) címére.

Elektronikus úton a gyermekvedelem@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre 

Munkáltatóval kapcsolatos információk: a feladatkörrel kapcsolatos további információkat dr. Tóthné dr. Tőkés Margaréta irodavezető  (20/383-4809) nyújt.

VEZETŐ HÍREK
Kirándulással töltekeztek a Szent Efrém-iskola dolgozói

Az ortodox teológia a modern társadalomban - visszanézhető az előadás

Előzetes ajánlattételi kiírás iskolatej programhoz
 
AKTUÁLIS
VEZETŐ HÍREK
Kirándulással töltekeztek a Szent Efrém-iskola dolgozói

Az ortodox teológia a modern társadalomban - visszanézhető az előadás

Előzetes ajánlattételi kiírás iskolatej programhoz
 
AKTUÁLIS
EZEKET OLVASTA MÁR?
 
Éneklő Ifjúság Hajdúdorogon
Éneklő Ifjúság Hajdúdorogon
 
Előzetes ajánlattételi kiírás iskolatej programhoz
Előzetes ajánlattételi kiírás iskolatej programhoz
 
Az ortodox teológia a modern társadalomban - visszanézhet...
Az ortodox teológia a modern társadalomban - visszanézhet...
 
Kirándulással töltekeztek a Szent Efrém-iskola dolgozói
Kirándulással töltekeztek a Szent Efrém-iskola dolgozói
 
Arany minősítést kapott a nyíradonyi gyermekkarunk is!
Arany minősítést kapott a nyíradonyi gyermekkarunk is!
 
Tegyetek tanítványommá minden népeket! - konferencia Ny...
Tegyetek tanítványommá minden népeket! - konferencia Ny...