A pályázat benyújtásának határideje 2024. november 10.
A Hajdúdorogi Főegyházmegye pályázatot hirdet az Érseki Hivatal Oktatási Irodájára bérszámfejtő és TB- ügyintéző munkakör betöltésére.
Időtartama: 1 év határozott idejű munkaviszony, amelynek lejártát követően lehetőség van a határozatlan idejű foglalkoztatásra
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős foglalkoztatás
Munkavégzés helye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 8.
Munkakörbe tartozó feladatok:
- Pénzbeli ellátások iránti igény elbírálása, ellátások számfejtésének elkészítése, az ellátások folyósítása.
- TB ellátásokra vonatkozó határozatok elkészítése.
- Baleset jellegének elbírálása, az üzemi táppénz számfejtésének elkészítése, az ellátás folyósítása
- Intézmények havi bérszámfejtése
- Jogviszonyadatok kezelése
- Járulékbevallás készítése
- Letiltások kezelése
- Statisztikai jelentések készítése
- Kapcsolattartás az intézményekkel, a hatóságokkal.
- Közreműködés adatgyűjtésekben, külső szervektől érkező megkeresések, adatszolgáltatások teljesítésében.
- Figyelemmel kíséri a feladatának ellátásával kapcsolatos jogszabályváltozásokat, a szakszerű munkavégzéshez szükséges ismereteit folyamatosan frissíti.
- Szakmai kérdésekben segítséget nyújt a fenntartott intézmények részére.
- Ellátja továbbá mindazon szakterületéhez tartozó feladatokat, melyek közvetlenül kapcsolódnak az Oktatási Iroda fenntartói feladatvégzéséhez, és amellyel felettes vezetője megbízza.
Pályázati feltételek:
- bérszámfejtő és TB- ügyintéző végzettség
- ANYK program használata
- büntetlen előélet
- az egyház értékrendjének, viselkedési normáinak tiszteletben tartása
- lojalitás, megbízhatóság
- precíz, önálló munkavégzés
- kiváló kommunikációs készség
- szakmai igényesség, rugalmasság
- szövegszerkesztő, táblázatkezelő programok magabiztos, felhasználói szintű kezelése
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- lelkészi ajánlás
- bérszámfejtés és TB ügyintézés területén szerzett több éves tapasztalat
- JDolBer Humánügyviteli program ismerete
Bérezés megegyezés szerint. A munkavégzés jól felszerelt, kulturált irodai környezetben történik, egy összetartó közösség részeként
A pályázat részeként benyújtandó iratok,igazolások:
- Fényképes szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
- Lelkészi ajánlás
- Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményezők, elbírálók
- megismerhetik, valamint a pályázó hozzájárulása a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez.
A pályázat benyújtásának határideje 2024. november 10.
A pályázat elbírálásának ideje 2024. november 15.
Az állás betöltésének időpontja: 2024. november 18.
A pályázat benyújtásának módja: oktatasimegbizott@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre elektronikusan megküldve.